2014年5月22日 星期四

[文章] 犧牲





「我收工都已經晚上10點,不能常去gym房,又想操一操。你建唔建議瞓前34pushup situp 深樽等動作?假設唔影響我睡眠質素。」


並不是每個人都能夠負擔到健身室運動的時間或金錢。瞓前做運動會否影響睡眠質素?很大機會。如果只可以揀「做,而影響睡眠」或「唔做,而肥」,我會揀「做」。

其實我係肥底的。話說喺好耐、好耐以前,當我讀 Form 4 的時候,正是初次接觸健身之時。由於要預備會考,每天都要上課、補習、溫書至十二點,又冇錢,每天只可以在十二點後在家中利用一個多小時練啞鈴 Keep Fit,接著第二天又要七時起床... 每天都有種攰到想嘔的感覺。

如果「Keep Fit」或「睡眠時間 / 質素」只能二揀一,你會點揀?這不是對與錯的問題,只係用番最老土嗰句,為咗 Keep Fit,你可以去到幾盡?