2014年6月1日 星期日

節食 + 運動減肥 Work 唔 Work?





Hi! 我想問如果我食唔夠一日所需既卡路里,但我keep住運動,咁我個新陳代謝率會唔會下降? 對減肥有影響嗎? Thanks.


我嘗試將問題揀化一點,避開所有 Technical 的字眼,以Common Sense向大家解釋。

吃不夠,又 Keep 住運動,瘦是必然的。

但吃得太少,會對你的健康及生活有影響,例如工作表現下降(用腦諗野都需要能量的)、心情變差等,如體重下降得太快,還可能會影響經期或出現脫髮問題。

一個好的減肥方法,除了有效,還要是一個可以持之以恆的方法,我認為「Keep 住運動 + 吃正常份量」較好。除了要注意吃東西的份量外,還有食物的選擇。

假設以下兩個餐同樣都是 500 卡路里:

a. 即食麵 + 午餐肉
b. + 瘦肉 +

雖然它們的熱量相同,但好明顯,如果你想減肥,b 係好過 a