2014年7月16日 星期三

無敵起首式 - 「寒背 + 關節硬」



「話說有次做緊gym, 有個 PT(即 Personal Trainer,健身教練)走過黎話我有小小寒背同圓肩,同埋話我關節太硬太緊唔啱做Gym。有咩方法解決?」


好,先正面回答你嘅問題... 如有寒背或圓肩問題,可練習背肌運動;關節太硬太緊,可以多做伸展運動,但唔會「唔啱做 Gym」。

但照我睇,嗰位教練所用嘅,係其中兩個最常見嘅 Up Selling 技倆:

「你圓肩 -> 考慮吓買 Personal Training Session 啦」

「你筋緊 -> 考慮吓買拉筋堂啦」

做生意無可厚非,正如我都係一條死 PT,我明嘅... 但十幾廿年都係用同一招,可否俾啲新意? :-D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


小組健身訓練 Group Training

如果你想:

1) 學習正確而有效的健身技巧,避免受傷
2) 沒有健身會藉,又想定功做 Gym
3) 避免做 Gym 時俾啲大隻佬迫迫貢,或被教練 Hard Sell

可考慮參加於私人健身室舉辦的小組訓練班,有不同日期及類型的課堂任你揀。詳程請參閱:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html