2014年9月13日 星期六

唔洗去 Gym 都有做 Gym 效果?




「我係男仔,26歲。 我唔算肥, 不過有少少肚腩同個胸都有d 脂肪。 ...... 我知道你話要增加肌肉比例,所以我有做Sit Up 同心型掌上壓。我feel到脂肪下面係硬的,但比脂肪蓋過。有咩動作可以唔洗去gym 都有我想要效果? Thanks a lot。」


雖然我教過好多動作可以喺屋企或戶外進行,但如果想要更好嘅 Keep Fit效果,始終都係要去 Gym。正如如果你想游水游得叻,點都要去泳池操水。

當然你可以買一對啞鈴,加多張 Mat,買埋張 Bench,再把炮啲可以買埋個 Squat Rack Cable Machine 放喺屋企。但我覺得屋企唔係一個可以俾我「堅砌」(即認真地做 Gym)嘅地方,所以有時啲錢或時間真係唔慳得,點都係要入個 Gym Membership

喺屋企跳吓鄭多燕就得,但要舉重都係喺個 Gym 穏陣啲。況且而家周圍都係健身中心、會所,會費又唔係貴,仲堅持要喺屋企運動嘅朋友,可以認真考慮吓。

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

小組健身訓練 Group Training

如果你想:

1) 學習正確而有效的健身技巧,避免受傷
2) 沒有健身會藉,又想定功做 Gym
3) 避免做 Gym 時俾啲大隻佬迫迫貢,或被教練 Hard Sell

可考慮參加於私人健身室舉辦的小組訓練班,有不同日期及類型的課堂任你揀。詳程請參閱:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html