2015年1月2日 星期五

有咗 BB 可否做 Gym?



有位學生有喜,問我可唔可以繼續做 Gym

Q:有咗 BB 可唔可以做 Gym

A:如果懷孕前已有做 Gym 習慣,我會建議 Keep 住做。好處包括:

1.      產後修身更易,又或者,根本唔洗修身。我試過有學生,生完後幾日已經著返之前啲衫。
2.      減少陀仔時嘅肌肉痛。腰背、腳部肌肉夠強,孭多幾十磅喺肚都冇有怕。
3.      生產更容易。假設你係自然生。
4.      陀仔嗰 10 個月更精神。


Q:如果之前冇做過 Gym,有咗先開始做 Gym 可以嘛?

A:咁我又唔贊成。新手喺正常狀態下學做 Gym 都唔易,何況有咗先嚟學?


Q:係咪剩係 2nd trimester 先可以做 Gym

A:唔係。我教過好多準媽媽,有啲係 1st trimester 都照操,亦試過有學生操到39th week


Q:咁仲有冇其他野要考慮?

A:有。如果:

1.      你自己始終覺得陀仔做 Gym Okay,唔好做;
2.      你醫生話唔 Okay,唔好做;
3.      你老公唔放心,唔好做;
4.      你奶奶、老爺唔鍾意,唔好做。
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html