2015年5月20日 星期三

Keep Fit 減肥嘅合理期望

女網友問「我想問點樣能夠用幾個月由154磅減至140磅?我想用d唔太辛苦又見效的方法,又唔會反彈。」(問題原文,未經修改)


今次揀呢條問題,並唔係要取笑呢位網友。係人都想付出最少時間、犧牲最少,但係又減到肥兼唔會反彈。如果佢之前沒有運動或減肥經驗,咁樣問都唔出奇嘅。

市面上的確係有啲代餐,Keep 住每日飲,又食好少野,係可以喺幾個月瘦十幾磅。但個問題係身體會冇晒力,有時會見頭暈,而且一停止使用代餐,身型會快速反彈,肥過之前。我都有唔少學生試過,發覺出事先搵我上堂。

的確有辦法係有效減十幾磅,又唔會快速反彈,就係改變你嘅生活習慣,包括要養成健身嘅習慣,調節飲食嘅份量,食物嘅選擇等。以我教學生嘅經驗,通常兩三個月後會開始見到效果,記住,係開始,並唔係兩三個月可以由加大碼變中碼。而過程辛唔辛苦?當然有啲辛苦啦,同埋要有耐性。

咁如果停止健身,又食返啲肥野,身型會唔會回復原狀?梗係會啦,但唔會係快速反彈。

可能遲啲科學有大突破,可以用一啲好簡單嘅方法就減到肥兼冇副作用,而且價錢係大眾負擔得到(我的確相信會有呢一日嘅來臨,而到時健身行業會隨之式微)但暫時仲未出現,大家唯有繼續努力。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html