2015年7月6日 星期一

如何減操之餘又有進步?

「我 2 個月前開始每日負重訓練 30 分鐘及帶氧運動 1 小時。成功減到去我理想嘅體重同練到我想練嘅部位(腹肌同老鼠仔)。請問一下 我可以點樣減少訓練嘅時間,而又可以保持到現在嘅體重及身形?

我到現在每日都唔敢鬆懈,但好想放鬆一吓,可能減到每星期運動 3 至 4 日。」

 

我成日建議多做負重運動、少做帶氧運動,因為我認為負重運動係較有效率嘅減肥方法。但如果調返轉,多做帶氧運動係咪代表減唔到肥?當然唔係啦。只要夠勤力、夠堅持,始終都係減到嘅,不過可能要付出較多嘅時間。

不過光陰有限,既然有更有效嘅方法,可以以較短時間達到目標,又冇副作用,點解唔做?除非你嘅嗜好係做帶氧運動,否則請你參考以下訓練流程:

假設每次訓練 1.5 小時,

Day 1:胸肌(30 分鐘),三頭肌(30 分鐘),腳(30 分鐘)
Day 2:背肌(30 分鐘),二頭肌(30 分鐘),腳(30 分鐘)
Day 3:三角肌(30 分鐘),腹肌(30 分鐘),強度較高嘅帶氧運動或循環訓練(30 分鐘)

例:

(可以 Click 落張相,放大嚟睇)
呢個流程並唔係啲乜野秘笈,只係我隨手寫出嚟,普通到不得了,不過係 Work 的。如果唔清楚啲動作係乜,可以直接去 YouTube 打個名嚟搵,一定搵到。假如一星期操到四次,第四次就由 Day 1 做起,如此類推。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html