2015年7月26日 星期日

媽媽產後健身問題




多謝各位對本人嘅信任,但健身教練唔係萬能,有啲嘢教練係答唔到你的。以下係我同一位早幾個月前剖腹生產嘅媽媽嘅對話。

媽媽:我生完BB差不多 3 個月,開刀嘅。而家可以開始減肥未?

教練:HI。呢個問題要問返你嘅醫生。

媽媽:我醫生話而家可以做輕量運動,唔劇烈就得,劇烈要等半年。

教練:何謂輕量與劇烈?你要問清楚醫生,唔好亂嚟。

媽媽:佢只係話傷口唔痛就得。我諗負重訓練都 Okay 卦?我見到你話最有效減肥方法係重訓。

教練:點解唔直接問醫生呢?

媽媽:問過啦,佢冇答我,佢只係話傷口唔痛就得。

教練:連負責嘅醫生都唔敢/唔肯答嘅問題,你又點可以隔住 Facebook 問個健身教練呢?我話得你都唔好信啦。

媽媽:佢唔係唔肯答,佢係對自己手勢好有信心啫。佢覺得做乜都得,唔痛就得。但我做Plank時個肚有少少痛囉。

教練:「做乜都得,唔痛就得」,最慘可能一痛個傷口已經爆返開。

媽媽:又唔會,埋左口啦。

教練:埋咗口,好返晒就唔會做 Plank 會痛啦。

媽媽:我諗可能太耐無用個舊肉?無晒力卦。

教練:咁係攰,唔係痛。
 
媽媽:練其他位先,唔練肚位就無問題啦?我想全身瘦咋。

教練:呢個問題,就係要問醫生。佢答一句「可以健身」就無問題。

媽媽:Okay。


健身教練嘅專業範圍就只係健身。治理傷患、醫病、皮膚或其他健康問題,最好請教返醫生或其他專業人士。 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html