2015年9月17日 星期四

健身課程問答


男仔:如果有心參加你既課程,一個月有冇機會減到20磅?

我    :冇可能。唔好意思幫你唔到。

男仔:10 磅有冇機會?

我    :

1. 瘦到幾多,唔係用磅計。因為做 GYM 同時增加肌肉及減少脂肪,而肌肉密度高過脂肪,所以做完 GYM 分分鐘重咗,但身體會瘦。

2. 唔好諗住一個月會帶嚟好大轉變。以我經驗,如果認真訓練,兩、三個月會開始見到成效。但唔好預期三個月可以由阿 Bob 變張家輝。

3. 至於成效有幾大,亦要睇其他因素,如年齡、運動經驗、飲食及其他生活習慣。如果你年紀輕、之前又有做運動快上手、飲食節制、夠瞓,上堂又唔遲到,咁就會快啲。

健身訓練係有效嘅減肥方法,但需要時間,並唔係兩、三個月就可以完成嘅事。但唔代表你要一世跟我上堂,我都好希望你學識之後可以自己 Keep 住做。

如有興趣,請你再聯絡我啦。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html