2015年9月20日 星期日

私人健身班問題

有興趣想跟我學健身,不論單人班或三人班的都可以看看...

「我想問 Fred Sir,如果買超過 30 堂單人健身班,你會只訓練學員負重訓練嗎?有咩計劃?我嘅目標係改善線條及修身。」

如果你的目標是改善線條及修身,不論 30 堂或 300 堂,我都只會教授負重訓練,因為這是最有效的方法。而負重訓練亦有很多變化,我會因應個人情況(如年齡、體能、健身資歷)及目標(如減肥 / 修身 / 改善線條 / 練大隻)調整訓練內容。

負重訓練以外的,如喺個彈彈波上面跳、按摩、望住你做帶氧運動,我都係唔會做嘅。


「剩係教負重訓練,咁咪好快教晒?」負重訓練方法多變。我有學生已跟我超過 5 年、甚至 8 年,到現在我仍會為他們設計新的訓練方法。

計劃方面,在最初幾個月,我會教授最重要和基本的健身技巧,如 Bench Press、Squat 、Deadlift 等動作,之後再按進度調整課程,教授難度較高的動作和改善細節,如呼吸方法和節奏等。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html