2015年10月15日 星期四

教練嘅飲食餐單?

昨日我在 Facebook Post 了一張 Selfie,無 Effect、無 PS:



不算太健碩,脂肪率亦不算很低。然而這個身型,我都係要 Keep 的。

先說說我的目標和要求:

● 要有六舊腹肌。六舊腹肌對運動沒有幫助,穿了衣服亦無人睇到,但我還是想要。

● 要有肌肉線條,但不能夠太大。一來我不覺得好看,二來會妨礙其他活動進行,如跳舞、打空翻、搏擊等。

● 我不介意做運動,但飲食方面不能太苛刻。


網友問我跟的是甚樣的餐單,但我並無餐單,只有一些簡單的規條:

● 盡量不吃甜。包括糖果、甜品、甜飲,但我會喝無糖汽水。

● 除了早餐及運動前後,其餘時間盡量少吃碳水化合物,如粥粉麵飯、意粉、麵包、薯仔。

● 早餐多吃一點,午餐正常份量,晚餐少吃一點。


那麼在一天裡,我會怎樣吃?


早餐


基本上甚麼我都會吃。如果外出吃早餐,通常我會吃兩份。





無錯,我真係好鍾意食吉野家的。早幾日佢竟然話自己係用黑龍江米,知道後真係... 我寧願佢用福島輻射米...

午餐 / 晚餐


同大多數香港人一樣,由於工作關係,通常都係食茶記。我會照樣點它們的 A B C D 餐或小菜,只係唔食個白飯。







有時亦會食吓魚生或沙律。





如果在家吃午 / 晚餐,菜式沒有甚麼特別,只是不吃白飯罷了。



練習前後


會吃點碳水化合物,例如加條蕉,或半碗飯。



零食


其實教練都可以鍾意食零食的。不過現在較少吃,一星期約一、兩次。我一係唔食,一食就唔會就住,而通常會在朝早食。



以上並不是甚麼飲食法或餐單,只是我的飲食習慣,大家可以作為參考。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html