2016年1月28日 星期四

淺談家用健身器材


我有朋友想喺結婚前操 Fit啲,我就幫佢買咗套啞鈴,等佢可以喺屋企做吓 Gym。有網友問如果買啞鈴或健身器材喺邊度買好,雖然我向來都建議做 Gym 要去健身室,因為空間大、器材齊、同埋有事都有人見 / 救到你,但如果時間或金錢唔許可,買啲器材返屋企做都未嘗不可。

啞鈴


啞鈴嚟講,我會建議買可以調校重量嘅啞鈴套裝,即係有兩條短 Bar,有啲唔同重量嘅鐵餅,等你可以按唔同動作嚟調節重量。買咩牌子好?我真係要推介 Kettler。價錢 Okay,同埋好襟,話說我少年時想做 Gym,但冇錢入健身會藉(當年就算學生 Plan 都要超過 $500 一個月,講緊係90年代),就唯有同細佬夾錢買啞鈴返屋企舉餐飽,嗰陣就係買 Kettler。都 20 年喇,雖然而家有少少殘舊,但仍然好實淨。除咗專門店外,百貨公司如 Jusco、Sogo都有 Kettler賣。

健身手套

有學生用過 Nike 或 Adidas 嘅健身手套,但質素實在麻麻,例如有啲位會「UN」手,易爛等。我覺得 Harbinger 呢隻牌子唔錯,舒服得嚟又襟用。佢有不同型號、尺碼,有全指、半指。通常 Natures Village 呢一類賣大隻奶粉嘅鋪頭都有得賣。

跑步機 / 單車機

實在唔建議買呢一類機器返屋企用。有時行經健身器材鋪頭,我都會睇吓啲帶氧運動類嘅器材,但呢類「家用版」跑步機 / 單車往往都係好輕、好細部。手提電話當然越細 / 輕越好,但對健身器材嚟講未必係好事,我都已經唔係高大,但企 / 坐上去會覺得部機太細,例如條跑步帶太窄,如果一唔小心叉錯腳就會出意外;兼且太單薄,感覺係隨時會散。所以如果要喺屋企做帶氧運動,我覺得跳繩會較好。(假設你屋企樓底夠高 + 樓下唔投訴)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html





(原圖來源:http://personaltrainerinbrisbane.com.au/