2016年2月4日 星期四

一個月素食體驗



近年潮流興食素,話對健康同皮膚好啲之外,仲有助減肥,但亦有健身愛好者話食素會冇力,究竟真定假?為咗想體驗食素對身心嘅改變,我剛剛嘗試食咗 30 日素。

食法

食素都有唔方法:有人會唔食肉但照蛋奶 and/or 五辛(即蔥、蒜之類),亦有人會食全素(蛋類、奶類製品及任何同動物有關嘅都唔食),而我嘅方法係較寬鬆嘅「碟邊素」,我會避開唔食肉,但以肉類製成嘅汁或湯、豬油製成嘅糕餅我都會照食。雖然我有食蛋同奶,但唔會特別食好多嚟補充蛋白質,亦冇食任何補充劑,如「大隻奶粉」。

平日飲食

早餐通常都係喺屋企食,會食麵、菜、花生醬多士,或者 Oatmeal Square(小麥方塊,無添加糖)加奶。由於工作關係,午餐及晚餐通常都喺街食,有時會喺茶餐廳叫素菜類嘅客飯、上海鋪嘅素餃麵,亦會去壽司店食蛋壽司、粟米軍艦等。小食方面,會食果仁或者雞蛋三文治。其實而家食素係比我預期中更方便。

去飲、團年飯

呢 30 日裡面,飲過一餐喜酒及一餐團年飯。為咗唔想添麻煩,我並無要求一啲素食嘅菜式,只係見到啱嘅就食。除咗雙輝美點同生果,其實真係冇乜嘢可以食,就算有菜,都十分多油...

身心轉變

食素第一個星期,有學生覺得我塊面瘦咗,而身型係細件咗。

去到第 13 日,照鏡時開始覺得肌肉比之前細咗,尤其是膊頭及手臂肌肉。

去到大概第 20 日,開始覺得做 Gym嘅力量比之前差咗,例如升體上升次數少咗,舉嘅重量輕咗;而做 Gym 嘅意慾亦冇之前咁高。練體操時,打空翻亦比之前辛苦咗。體型方面,雖然肌肉細咗,但腹部嘅脂肪反而多咗。

其他

皮膚有冇好啲?冇,不過我皮膚一向都 Okay。

脾氣有冇好到,心情會唔會平和啲?一樣,同平時冇乜分別。

去廁所容易 / 辛苦咗?多 / 少咗?冇分別。

會唔會好易肚餓?又唔會喎。

結論

冇。每個人嘅體質都唔同,食素亦有好多方法,加上我只係食咗一個月咁大把,我唔想隨便為食素下定論,如「食素有礙健身/運動」。如果大家對素食有興趣,或者想知道對運動嘅影響,唔好剩係睇書睇理論,不妨自己親身試吓。

嚟緊呢 30 日,我會多食肉類及蔬菜而少食五穀類,再睇吓身型有乜嘢轉變。遲啲再同大家報告。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html

(圖片來源:http://www.hercampus.com/school/american/questions-you-shouldnt-ask-vegetarian