2016年10月9日 星期日

評論其他 PT 嘅教學方法?



有時收到網友嘅 PM(Private Message),係問我關於佢地聘請嘅 PT(Personal Trainer,健身教練)嘅教學方式或飲食建議是否合理,叫我俾意見。呢類問題我認為唔係咁適合,因為:

1. 訓練方法有好多種,每位PT 嘅手法亦未必一樣。縱使我心目中可能有另一個訓練方法,但唔代表我嘅方法會「好啲」或「勁啲」。

2. 網友請得嗰位 PT 做佢教練,就應該要信佢,如果有疑問,可以坦誠同教練傾,例如問「點解呢個方法適合我?」「呢個餐單我覺得份量唔夠,周身冇力,可否調節吓?」。

3. 「己所不欲,勿施於人」。我都唔鍾意自己嘅學生拎我嘅 Program 去問其他教練意見,所以我都唔會咁做。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html