2017年2月20日 星期一

重磅人士減肥 應先練帶氧?



「我好重磅,成 260 磅,應該點減肥?我上網睇,話舉重係最好嘅減肥方法,但我啲朋友叫我做帶氧運動,減咗 40 磅先好去舉重。請問我呢個情況,可否舉重、帶氧一齊做?」

我都認為舉重係較有效嘅減肥方法,但唔明白先做帶氧減 40 磅嘅原因。我反而認為應先減輕體重再去做帶氧會較好,因為某些帶氧運動嘅撞擊力較高,加上重磅,有機會令腳部關節受傷。

若要減肥,我建議先由舉重入手,但要小心挑選動作,避免整傷對腳部關節。例如選擇坐著或倘著嘅訓練姿勢(如 Seated Row、Supine Triceps Extension)及避免撞擊力較高嘅動作。(如 Jump Lunges、Squat Jump)

此外,還要多加訓練腳部肌肉,以保護腳部關節。例如以身體重量作阻力嘅原地 Squat、Lunge,Leg Press 、Leg Extension 等。

當你訓練一段時間,磅數輕咗,腳部肌肉較有力,就可以舉重、帶氧一齊做。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html