2017年2月27日 星期一

OL 減肥問題


今次應某報訪問,想我講吓 OL 肥胖問題。唔知佢幾時刋登,不如我 Po 出嚟等大家睇咗先了... 如果係我 Fan Page 嘅長期讀者,以下嘅嘢我諗你地都識背了,新讀者不妨睇吓

1. OL 最易肥的部位,易肥的成因。

OL 最易肥嘅部位,莫過於大脾及臀部。第一係由於女性賀爾蒙,導致脂肪較易積聚喺下半身,第二係由於坐得太多。

Tel Aviv University 曾經對因癱瘓而需長期坐輪椅或卧床嘅病人進行研究,利用磁力共振掃描,發現長期受壓嘅身體部位,脂肪長得特別多。之後研究人員進行了另一個實驗,他們提取老鼠嘅脂肪細胞,分成兩組,一組會對細胞施加壓力,一組維持正常狀態,四星期後,研究人員發現施加壓力那一組嘅脂肪細胞數目,比另一組高出 50%。因而得出結論:長期坐著或卧床,受壓部位較易長出脂肪。

2. 針對相關部位的減肥運動建議

運動可以減肥,但唔可以針對減某部份嘅脂肪。即係:做 Sit Up 唔可以針對減肚腩、係咁擘開 /夾埋大脾亦無助局部減大脾內側嘅肥肉。我地可以做嘅,就係通過運動及改善生活習慣,降低整體嘅脂肪率,咁下半身肥胖問題先可得以改善。

運動方面,我建議一星期做 Gym 3 至 5 次,每次約 1 小時,專注喺負重訓練(即舉啞鈴、Barbell等),如果時間充裕,亦可以做吓帶氧運動。

「乜唔係帶氧先消脂咩?舉重咪會好大隻?」呢個係大眾對做 Gym 嘅誤解,合適嘅負重訓練,可以提升新陳代謝,令身體消耗更多卡路里,仲可以令手手腳腳線條靚啲。由於男女賀爾蒙有別,女士比男士更難練出肌肉,女士要「唔覺意」練到太大隻、太多肌肉,其實係冇乜可能。

飲食方面,食物嘅種類比熱量更重要,例如:100 卡路里嘅雪糕會比同樣100卡路里嘅雞肉致肥。多選擇天然食品、少食含添加糖嘅食品皆有助減肥;出街食飯,避免多汁或煎炸嘢食。飲食時間都要留意,一定要食早餐(即你瞓醒嘅第一餐),仲要大份啲,因為佢係有助提升新陳代謝,幫助消耗卡路里之餘,個人仲會精神啲!

圖片:電影 <<合約男女>> 劇照
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html