2017年10月15日 星期日

我係肥定大隻?



「我係女仔,165cm,65kg,從事體力勞動工作。有一位做教練嘅朋友,話我肌肉已經好繃緊,建議我只需拉筋,因為可以令線條好啲;而屋企人就覺得我嗰啲唔係肌肉,係肥。想問吓,我點知自己係肥定大隻?如果係大隻,訓練係咪帶氧運動為主?咁我大約要減到幾多 Kg?」

1. 拉筋可以改善柔軟度,但未必可以令線條好啲,同埋拉筋嘅減肥效果非常有限。

2. 憑相片估計,你係有肌肉,而肌肉上面亦有唔少脂肪,即係肌肉、脂肪都多。唔好以為多肌肉就唔可以多脂肪,佢地係可以並存嘅。

3. 令你睇落粗碌、大份嘅元凶,其實係脂肪,唔係肌肉;同埋肌肉較多,對減肥係較有利。所以訓練方面,負重運動始終係最緊要。如果你嘅訓練年資有返咁上下,可以考慮「高重量、少次數」嘅訓練方法,即係揀選較重嘅重量,每一組做嘅次數只係 5-6 吓,去到臨尾一、兩吓係有啲攰、辛苦嘅感覺。

4. 帶氧運動都可以做,如果體能許可,「短時間、高強度」(例如以最快速度划艇 500m)或「間歇訓練」模式(例如 Tabata)會較「長時間、低強度」訓練(例如緩步跑)有效。

5. 減肥從來都唔應該節食,而且你係從事體力勞動工作,一定要食嘢先有力,所以要留意嘅唔係「量」,而係「質」。平時開工食飯,盡量避開多汁、炸、油淋淋嘅嘢食;飲嘢方面,可能工作辛苦,都想飲返啲甜嘢,但如果想減肥,都可免則免了。含糖嘅嘢飲、啤酒、健康飲品(寶礦力、綠力之類)都最好唔好飲,走甜嘅凍檸茶、齋啡就冇問題。

6. 減肥係唔應該以磅數為目標,因為「重未必係肥,輕未必係瘦,肥瘦輕重根本係四件事。」(來自 <<董驃金句>> :D)。我認為你可以定期幫自己影全身照,用作比較身型。剩係著內衣褲更好,否則就唔能夠清楚睇到身型。一星期影一次,每次最好相同位置、燈光,包括正面、側面、背面,就可以睇到減肥進展。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html