2013年10月13日 星期日

論杜汶澤減肥方法 @ 主場新聞




「杜汶澤變肌肉男」呢個題目已經 Out 咗,我知。但不時都有網友問我點睇,所以我不如寫一次,一次過答晒佢地。

略略介紹杜汶澤的減肥方法。訓練方面,每天一小時急步走,另加舉重一星期三至四次,每次兩小時;飲食方面,蛋白烚菜雞胸牛肉,蒸/ / 烤,過午唔食澱粉質。


以上方法並不是甚麼 Magic Fat Loss Program,每週訓練時數達 13 15 小時,隨時多過香港的業餘運動員,飲食清到冇朋友,如果能夠跟足,減肥成功是必然的,所以杜的成功全賴他自己的意志與紀律。

杜的成功燃起了一眾中年男士的一絲希望,試問邊個唔想四十歲人都冇肚腩,仲要連個樣都靚仔埋?但要一個打工仔每週騰出十幾個鐘做運動,可能性近乎零。用最有限的資源達到理想身型,並能夠持之以恆,身型唔反彈,才是好 Program。以下是我建議的方法,大家可作參考。

每星期三至四次,每次兩小時*的舉重訓練已經十分足夠,而訓練應集中在最主要的肌肉組群,如胸肌、背肌、三角肌、臀部與大腿,Bench Press Squat Deadlift Chin Up Military Press 都是不可不做的動作;如技巧許可,練習時應多用 Free Weight (啞鈴, 槓鈴, Kettlebell 等),難度較高,但效果會比使用 Resistance Training Machine 好。急步走或緩步跑等「帶氧運動」的減肥效果遠低於舉重訓練,所以我並不建議花時間進行。

*兩小時訓練並唔包括焗桑拿、同人吹水或玩電話等行為



好多減肥餐單都是 High Protein Low Carb,但香港人是一個「食飯」的民族,成日無米落肚實在難捱。我相信吃飯或碳水化合物並不致肥,只要做到少油鹽糖,唔炒唔炸,吃飯也可以 Keep Fit 的。還有一定要吃早餐和多喝水。