2014年6月19日 星期四

邊種減肥方法有用 / 有效?






說昨天 Fanpage 開了一個 Post,留言中有讀者問:

「想問減脂肪比率,做乜野運動會比較有效?我已經有減鹽油糖,同食多啲蛋白質定carbonhydrates同一星期跑兩次步,但個比率好似無乜低到咁!」

另一位讀者回答道:

「一星期最少做帶氧運動3次先有效架,你點節食,運動兩次都係無效架,
帶氧運動包括跑步、室內單車和游水。

另一則留言回覆:

「我由09年開始做帶氧運動,做到而家先叫做有點成果。點解要咁耐?因為要練好體能先可以做中高強度的運動先可以加強個代謝從而減少脂肪比率。」

減肥方法有何止千百種:跑步、游水、Spinning喺個 BOSU 上面跳嚟跳去、ViPR、跳舞、Yoga、鄭多燕...

以上邊種方法有用?全部都有用。問題係邊種較有效?

依我經驗,如果我的學生可以每星期定功做 Gym舉重 2 3 次,每次一小時,兩三個月後會開始見到成效:體重未必會輕咗,但睇落會瘦咗,有番條腰,手臂、大脾線條會有改善。其間唔需要做帶氧運動

洗唔洗先練帶氧運動先去做 Gym 舉重?無此必要。通常人們認為Squat Deadlift 是一些很高難度的動作,好危險。但其實我們日常生活正重覆進行著 Squat Deadlift 的動作:

當你每一次坐低,再企起身,你就係做緊 Squat

當你跌咗啲野落地,用手執番起佢,你就係做緊 Deadlift

所以我會在每一位新學員的第一課便會教 Squat and/or Deadlift,未有人曾因此受傷。
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html