2015年6月6日 星期六

女仔大腿內側問題

「Fred教練!我跟住你嘅方法,食多高蛋白質食物,做舉重增加肌肉嚟減脂。我發現好多地方都有減吋數,睇落瘦左啲,好多以前著唔落嘅衫而家都著到,連好難減的PATPAT位都細左啲啲,腰就瘦得最明顯!

但係我想問,你話減脂係全身減,但我發現有個地方變化最少,就係大腿內側。係唔係因為我呢個位脂肪較多,要多啲時間?Thanks。」


恭喜晒!呢個方法確實係有用,不過並唔係「我嘅方法」,只係我多讀多嘗試之後領悟返嚟嘅,歡迎大家一齊練。

講返大腿內側問題,每個人脂肪積聚嘅位置都略有不同。女人通常都係積喺肚腩、手臂同籮友,但個別都會有唔同,例如有啲上身點肥,對腳都好瘦;有啲就係肚腩平晒,但腰側都仲有肥肉,呢啲係天生嘅。可能你嘅大腿內側比起腰、籮友較易積聚脂肪,所以變化較少。

至於係咪要減到大脾內側滿意為止,就視乎你個人嘅選擇。因為要減到大脾內側滿意,就要進一步將整體嘅脂肪率降低,到時其他部份又可能會太瘦。例如胸部會縮水,因為女性胸部主要係由脂肪組積組成;又或者塊面會再凹啲,顯得有啲憔悴。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html