2017年1月22日 星期日

有心臟問題 如何減肥?



「我今年六十幾歲,有心臟病,有個大肚腩,想減肥。可唔可以介紹一啲啱我做嘅減肥運動?」

適當、適量嘅運動,不但可以減肥,仲可以改善心臟情況。但你呢個情況,就要格外小心,唔可以隨便搵網上搵 Fitness Program 跟住做,亦唔好隔住個 Facebook 問健身教練(即係我),因為我唔了解你嘅身體情況,如果我「斷估」建議一啲運動俾你做,可能會對你身體造成傷害。

你應該直接同你嘅醫生討論,醫生會按你嘅病情及身體狀況作出建議。你可以問醫生以下問題:

- 可以做幾多運動?(例如:每日 30 分鐘?)
- 可以做幾密?(例如:隔日?日日?一星期兩次?)
- 可以做邊啲運動?(例如:跑步?游水?健身?)
- 有乜嘢唔可以做?(例如:打波?烈日當空下運動?)
- 食藥嘅時間、分量需要調節嗎?
- 運動時是否需要量度心跳率?

假如醫生都建議你去健身,我建議你搵一個心儀嘅健身教練,同佢解釋你嘅身體情況,再叫你個醫生直接同教練傾。教練就可以按醫生嘅指示,安全有效地同你進行訓練。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html