2017年7月16日 星期日

減肥增肌問題



「上個月頭開始減肥,已戒宵夜、酒、零鹽糖油;運動方面,差不多每日都有跑步,平板支撐和你教的腹肌5步曲,到現在我確實減到肚腩,甚至更多。

現在我想增肌練大隻。聽人講有氧運動可以減脂,但也會令肌肉流失。咁我是否應該停止有氧,去做爆汗運動?掌上壓對我來說甚艱難,除左掌上壓,我做什麼可以練到胸肌呢?」

1. 「消脂減肥就要做有氧運動、增肌肉就要舉重」呢個理論係錯嘅。舉重或有氧運動都可以消脂減肥,而我認為舉重比有氧運動更有效,減得更快。

2. 瘦削身型嘅朋友想增肌,專注喺負重訓練(即係做 Gym 舉重)會較有效。有氧運動、「爆汗運動」(HIIT??)唔係唔做得,但佢地並非最主要。

3. 個比重及次序係點?如果每次訓練 1.5 小時,可以先花 1 - 1.25 小時舉重,最後如果有力 / 有時間剩,先去跑或做 HIIT 15 分鐘。

4. 唔洗器材嘅增肌運動,例如掌上壓、引體上升、單腳蹲腿、Dip,的確係有效又方便,但難度唔低。對於一個健身嘅初哥,就算以正確姿勢做一吓都未必得。利用較輕嘅啞鈴或槓鈴健身會比較適合。

5. 要改善身型,飲食與運動同樣重要。戒宵夜、戒煙戒酒呢啲當然係基本嘢;煮食方面,額外添加嘅油鹽糖、醬汁少加為妙。但「食得健康」唔等如叫你節食,千祈唔好混淆。
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

單人 / 小組健身課程 | 於私人健身室舉辦,有不同日子及類型課堂任你揀。
詳程請登入:http://simplefitness123.blogspot.hk/2000/01/group-training.html